Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Ego Generation

Διάβασα σε ενα περιοδικο τισ προάλλες οτι ειναι πολλοί αυτοι που πλέον χαρακτηρίζουν τι γενια μας αυτον που βασικα γεννήθηκαν μεταξυ 1985 και 2000 ως Ego Generation. H έρευνα υποστηρίζει πως οι νέοι σήμερα είναι πιο εγωιστες και αυτο πολλες φορες είναι που τους οδηγεί στην κατάθληψη μιας και δεν παυουν να σκεφτονται ΜΟΝΟ τα δικα του προβληματα.
Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ με την έρευνα καθημερινά περιτριγυρίζομαι απο έφηβους οι οπίοι κουβαλούν στις πλάτες τους ανοριμότητα  σε περιτύληγμα ώριμης τάχα σκεψης  ψαγμένου τάχα τρόπου ζωής , μεταξυ σ'αυτούς κι εγω, όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο πρισσότερο το συνηδοποιώ πως γίναμε ετσι ρε παιδί μου τόσο τάχα προβληματισμένοι αλλά ταυτόχρονα τόσο απροβλημάτιστοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου