Διάβασα σε ενα περιοδικο τισ προάλλες οτι ειναι πολλοί αυτοι που πλέον χαρακτηρίζουν τι γενια μας αυτον που βασικα γεννήθηκαν μεταξυ 1985 και 2000 ως Ego Generation. H έρευνα υποστηρίζει πως οι νέοι σήμερα είναι πιο εγωιστες και αυτο πολλες φορες είναι που τους οδηγεί στην κατάθληψη μιας και δεν παυουν να σκεφτονται ΜΟΝΟ τα δικα του προβληματα.
Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ με την έρευνα καθημερινά περιτριγυρίζομαι απο έφηβους οι οπίοι κουβαλούν στις πλάτες τους ανοριμότητα σε περιτύληγμα ώριμης τάχα σκεψης ψαγμένου τάχα τρόπου ζωής , μεταξυ σ'αυτούς κι εγω, όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο πρισσότερο το συνηδοποιώ πως γίναμε ετσι ρε παιδί μου τόσο τάχα προβληματισμένοι αλλά ταυτόχρονα τόσο απροβλημάτιστοι.
Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ με την έρευνα καθημερινά περιτριγυρίζομαι απο έφηβους οι οπίοι κουβαλούν στις πλάτες τους ανοριμότητα σε περιτύληγμα ώριμης τάχα σκεψης ψαγμένου τάχα τρόπου ζωής , μεταξυ σ'αυτούς κι εγω, όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο πρισσότερο το συνηδοποιώ πως γίναμε ετσι ρε παιδί μου τόσο τάχα προβληματισμένοι αλλά ταυτόχρονα τόσο απροβλημάτιστοι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου