Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Είναι στη φύση του ανθρώπου να πληγώνει

Ένα σου γέλιο μου ραγίζει την καρδία
η παράληψη , οι άγνοια , η αδιαφορία
όλα αυτά με πνίγουν δεν μου αφήνουν οξυγόνο.

Έχουμε γίνει τόσο εγωιστές ,
γραφουμε μονο για μας μόνο για τα δικά μας θεματα
τα καθημερινά τα προσωπικά.

Όμως τελικα νομίζω όλοι το έχουμε ανάγκη
είναι στη φύση μας , αναπόφεκτο γεγονός
η άρνηση στην αποδοχή απλά το καθυστερεί.

Όλοι κρύβουμε μέσα μας εγωισμό
και ολονών ο εγωισμός πονάει'
τους φίλους-κοντινούς και μακρινούς-
την οικογένεια -αντιπαθητικη κι αγαπητή-
τον γείτονα, τον συνάδελφο.

Είναι στη φύση του ανθρώπου να πληγώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου