Κυριακή 20 Μαΐου 2012

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Είναι στη φύση του ανθρώπου να πληγώνει

Ένα σου γέλιο μου ραγίζει την καρδία
η παράληψη , οι άγνοια , η αδιαφορία
όλα αυτά με πνίγουν δεν μου αφήνουν οξυγόνο.

Έχουμε γίνει τόσο εγωιστές ,
γραφουμε μονο για μας μόνο για τα δικά μας θεματα
τα καθημερινά τα προσωπικά.

Όμως τελικα νομίζω όλοι το έχουμε ανάγκη
είναι στη φύση μας , αναπόφεκτο γεγονός
η άρνηση στην αποδοχή απλά το καθυστερεί.

Όλοι κρύβουμε μέσα μας εγωισμό
και ολονών ο εγωισμός πονάει'
τους φίλους-κοντινούς και μακρινούς-
την οικογένεια -αντιπαθητικη κι αγαπητή-
τον γείτονα, τον συνάδελφο.

Είναι στη φύση του ανθρώπου να πληγώνει.

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Ego Generation

Διάβασα σε ενα περιοδικο τισ προάλλες οτι ειναι πολλοί αυτοι που πλέον χαρακτηρίζουν τι γενια μας αυτον που βασικα γεννήθηκαν μεταξυ 1985 και 2000 ως Ego Generation. H έρευνα υποστηρίζει πως οι νέοι σήμερα είναι πιο εγωιστες και αυτο πολλες φορες είναι που τους οδηγεί στην κατάθληψη μιας και δεν παυουν να σκεφτονται ΜΟΝΟ τα δικα του προβληματα.
Η αλήθεια είναι πως συμφωνώ με την έρευνα καθημερινά περιτριγυρίζομαι απο έφηβους οι οπίοι κουβαλούν στις πλάτες τους ανοριμότητα  σε περιτύληγμα ώριμης τάχα σκεψης  ψαγμένου τάχα τρόπου ζωής , μεταξυ σ'αυτούς κι εγω, όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο πρισσότερο το συνηδοποιώ πως γίναμε ετσι ρε παιδί μου τόσο τάχα προβληματισμένοι αλλά ταυτόχρονα τόσο απροβλημάτιστοι.